Holdbeskrivelser

Beskrivelser af vores forskellige holdtyper

Poledance & pole fitness træning er vores kerne, men vi tilbyder også mange andre forskellige hold som eksempelvis twerk, smidigheds træning, yoga & meget mere. Læs om alle de hold vi tilbyder herunder.


Vores Hold

 

Pole Level 1

Pole Level 1 er vores pole fitness teknik hold for begyndere. Lær alle grund teknikkerne inden for pole fitness og opbyg en stærk grundstyrke igennem funktionel træning. Holdet er for dig der gerne vil have en prøvetime samt for alle polefitness begyndere. Alle kan være med!

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring shorts samt et håndklæde / klud til at rengøre polen efter brug.


Pole Level 1+2

Pole Level 1+2 er vores pole fitness teknik hold for begyndere & let øvede. Dette hold er for dig, som er begynder eller er klar til at lære teknikker samt opbygge styrke på let øvet niveau. Her træner 2 niveauer sammen og vil få forskellige udfordringer efter niveau.

PÅKLÆDNING: Sports BH / crop top for Level 2 og shorts for alle. Medbring shorts samt et håndklæde / klud til at rengøre polen efter brug.


Pole Level 2

Pole Level 2 er vores pole fitness teknik hold for let øvede. Dette hold er for dig, som er klar til at lære teknikker samt opbygge styrke på let øvet niveau.

PÅKLÆDNING: Sports BH / crop top og shorts. Medbring shorts samt et håndklæde / klud til at rengøre polen efter brug.


Pole Level 2+3

Pole Level 2+3 er vores pole fitness teknik hold for let øvede samt øvede. Dette hold er for dig, som er klar til at lære teknikker samt opbygge styrke på let øvet eller øvet niveau.

PÅKLÆDNING: Sports BH / crop top og shorts. Medbring shorts samt et håndklæde / klud til at rengøre polen efter brug.


Exotic flow

Exotic flow er et poledance koreografi hold indenfor stilen exotic, hvor der er fokus på flow, koreografi og musik forståelse. Alle niveauer kan være med, men du skal have været på Pole Level 1 hold min. 10 gange, før du deltager på dette hold

PÅKLÆDNING: Kneepads og pole stiletter anbefales


Pole Art

Pole Art er et poledance koreografi hvor der er fokus på elegance, koreografi og musik forståelse. Stilen på dette hold er ofte inspireret af moderne dans / ballet. Alle niveauer kan være med, men du skal have været på Pole Level 1 hold min. 10 gange, før du deltager på dette hold.

PÅKLÆDNING: Kneepads og bare fødder anbefales


Heels choreo

Heels choreo er et koreografi hold uden pole indenfor stilen “Heels dance”, hvor der er fokus på sensualitet, feminin koreografi og musik forståelse. Vi danser med høje hæle, men du kan også være med på bare fødder. Alle niveauer er velkomne.

PÅKLÆDNING: Kneepads og hæle du går godt i anbefales


Twerk

På Twerk hold lærer du koreografi og teknik indenfor stilen twerk. Du vil øge din hofte mobilitet, øge styrken i ben og balde muskler samt øge din kropskontrol og musikforståelse. Alle niveauer er velkomne.

PÅKLÆDNING:Løse bukser / shorts, træningssko og eventuelt kneepads anbefales


Booty technique & choreo

Booty technique & choreo er et koreografi og teknik hold i dans, som er inspireret fra Caribbean dance, dancehall & twerk. Du vil øge din hofte mobilitet, øge styrken i ben og balde muskler samt øge din kropskontrol og musikforståelse. Alle niveauer er velkomne.

PÅKLÆDNING: Løse bukser / shorts, træningssko og eventuelt kneepads anbefales


Flexibility

Flexibility hold for alle der gerne vil opnå en øget styrke og smidighed i kroppen. Her arbejder på med split, spagat, ryg og skulder smidighed. Holdet forebygger skader og udrenser kroppen for affaldsstoffer. Alle kan være med!

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Gerne varmt tøj og sokker. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Strength & Mobility

Strength & Mobility er et mobilitets hold for alle der gerne vil opnå en øget styrke i kroppen samt træne mobilitet i led. Holdet opbygger styrke i hele kroppen, forebygger skader og træner små og store muskelgrupper. Alle kan være med!

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Gerne alm. trænings sko. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Strength training

Strength training er et intenst og effektivt quick styrke hold, som giver dig sved på panden og godt humør. Din styrke og puls bliver trænet helt igennem på blot 25 minutter. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Core strength

Core strength er et intenst og effektivt quick styrke hold, som giver dig sved på panden og en stærk core! Din core bliver trænet helt igennem på blot 25 minutter. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Booty & Core strength

Booty & Core strength er et intenst og effektivt quick styrke hold, som giver dig sved på panden, og træner din core, dine lår – og baldemuskler helt igennem på blot 25 minutter. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Pole Fitness strength

Pole Fitness strength er et intenst og effektivt quick styrke hold, som træner hele din krop igennem på blot 25 minutter. Polen bliver brugt som træningsredskab, og træningen er funktionel og yderst effektiv. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring shorts. Medbring et håndklæde til at rengøre polen efter brug.


Power yoga

Power yoga er et kraftfuldt yoga  hold, som giver sved på panden, styrker dine muskler i hele kroppen, øger din smidighed, balance og kropskontrol. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Alm. træningstøj. Medbring gerne varmt tøj. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Soft yoga

Soft yoga er et hold der forbinder krop og sind i et roligt yoga flow med et fokus på åndedrætsøvelser. Holdet løsner anspændthed i kroppen, reducerer stress og lader dig komme helt ned i gear. Timen afsluttes med en meditation og er præget af mindfulness. Alle kan være med.

PÅKLÆDNING: Varmt træningstøj. Medbring et håndklæde til at rengøre din måtte efter brug.


Aerial hoop

Aerial hoop er et hold hvor du lærer akrobatiske figurer og øvelser i en ring, som hænger ned fra loftet, hvilket opbygger din styrke og balance i hele kroppen. Aerial hoop er delt op i niveau for Level 1+2 samt Level 2+3

PÅKLÆDNING: Træningstøj med lange ærmer og lange leggins. Medbring et håndklæde til at rengøre din hoop efter brug.